Wij leveren niet alleen pakjes, maar ook gemoedsrust! Als onderneming of organisatie wilt u 24/7 gerust zijn bij de verzending en afhaling van uw pakjes. Bovendien beschouwen wij elk pakje als een uniek pakje waarbij de ervaring top moet zijn. Onze aanpak is 100% gericht op een stipte service met als insteek: Snelheid. Flexibiliteit. Betrouwbaarheid.

We hebben een volwaardig pakjespunt met uiteenlopende mogelijkheden voor afhaling, opslag en behandeling van materiaal. Dankzij onze specialisatie in medical logistics, krijgt u bovendien van ons 100% veiligheid bij de handling van medisch materiaal tot in uw verkooppunt.

Wij bezorgen uw dringende zendingen met de grootste zorg en stiptheid bij uw klanten zodat u helemaal gerust kan zijn over de zending van uw pakjes.

U meldt ons het gewenste tijdstip van levering, het adres voor afhaling en bestemming waarbij wij onmiddellijk de goederen afhalen en direct leveren aan de bestemmeling via onze Express Service.a

Of misschien niet zo dringend? Dan wordt uw zending in de loop van de dag opgehaald en binnen 24u/48u geleverd bij de bestemmeling via onze Easy Service.

U kunt iedere werkdag van 08:00 tot 17:00 terecht in ons kantoor. Telefonisch is er ook buiten de kantooruren steeds permanentie.

U heeft een vraag? Eén telefoontje naar ons nummer 011/27.26.15 volstaat!

D&L biedt met haar Extra Service een volwaardig pakjespunt met uiteenlopende mogelijkheden voor afhaling, opslag en behandeling van materiaal. Fulfilment is het totaal van werkzaamheden op het gebied van logistiek en orderverwerking: van ontvangst en opslag van uw producten tot het assembleren, herverpakken en verzenden van pakketten naar uw afnemers.

Deze Extra Service kunt u beschouwen als verlengstuk van uw organisatie. Wij werken voor u en daarmee voor uw klanten. Zo kunt u zich richten op uw core business en zo werken wij mee aan uw groei. Bijvoorbeeld : u heeft een webshop. Door uw artikelen op te slaan in ons magazijn, hoeft u geen extra personeel aan te nemen bij pieken in uw ordervolumes en kan u met gemak op vakantie. De continuïteit van uw bedrijf is verzekerd.

Onze werkwijze: Het proces begint met het ontvangen van de pakjes. Die worden geregistreerd en krijgen een plaats in het pakjespunt.

Optie 1: pakjes worden afgehaald (en soms ook terug gebracht)

Optie 2: pakjes worden samengesteld als order, verpakt en verzonden of ze worden afgehaald

D&L is als betrouwbare partner gespecialiseerd in medical logistics. De opslag, behandeling en levering van producten waarmee levens worden gered, is een grote verantwoordelijkheid. U kunt de logistieke processen van uw medisch materiaal in alle vertrouwen aan ons uitbesteden via onze Expert Service.

Wij organiseren het hele proces van leverancier tot point of care en onderscheiden ons door jarenlange ervaring en een klantgerichte benadering met een hoge servicegraad.

Een Kiala-Punt is een buurtwinkel, kruidenierszaak, stomerij, bloemenwinkel, dagbladhandel, …

Kiala stelt de standaardlevering van een pakket voor vanuit een onderneming naar een consument, en de eventuele terugzending van dit pakket door de consument naar de onderneming.

D&L pakjespunt behandelt uw pakje met de grootste zorg en met persoonlijke service. Zo kan u uw pakje bij ons ophalen op ieder moment van de dag.

Het D&L pakjespunt is een centraal punt waar uw (mobiele) medewerkers, vertegenwoordigers, technici op de baan, klanten pakjes kunnen ophalen en/of afleveren voor retour.

Gegarandeerd: snelle, eenvoudige handling en persoonlijke service.